Friday, September 11, 2009

Nisa Small Kindness @ Titiwangsa

updated with photos!!
Alhamdulillah, dengan izin Allah Ya Muqtadir, Allah Yang Maha Menentukan, Nisa` Titiwangsa kembali aktif dengan nafas dan semangat yang baru. Hadir dengan program sulungnya iaitu Nisa` Small Kindness, yang telah berjalan dengan jayanya pada 10 September 2009 di Darul Ummah.

Program kerjasama yang erat antara Nisa` Titiwangsa dan juga Nisa` Wilayah Persekutuan ini meraikan golongan armalah/ibu tunggal yang tidak berkemampuan. Dalam menyambut Syawal yang bakal kunjung tiba, visi NSK pada setiap kali Ramadhan adalah ingin membantu meringankan beban kehidupan.Walaupun sumbangan sedikit cuma, namun keikhlasan hati para penyumbang amat berharga untuk turut sama-sama menjayakan visi NSK pada kali ini.

NSK peringkat Wilayah Persekutuan pada Ramadhan kali ini akan diadakan di setiap peringkat Nisa` kawasan-kawasan sekitar Wilayah.Walaupun berada di kota metropolitan yang serba maju dan canggih ,namun masih ada lagi insan-insan yang kurang berkemampuan untuk menjalani kehidupan seperti insan lain.Semoga usaha murni ini dapat diteruskan lagi di masa akan datang.Insyaallah.

Sekalung penghargaan yang tidak terhingga buat para penyumbang yang sudi memberikan sumbangan.Hanya Allah sahaja yang dapat membalasnya, dan moga sumbangan yang telah diberikan menjadi Bekalan saham di akhirat nanti.Akhir kalam, 2 rangkap pantun buat semua.

Perjalanan hidup perlu diteruskan
Kepada Allah mohon pengharapan
Nisa' Small Kindness dianjurkan
Moga dapat ringankan beban

Susah senang kita bersama
Indahnya Syawal jika dinikmati bersama-sama




SUSAH SENANG KITA BERSAMA..

p.s: Kepada Cik S/U, kami suka pantun awak yang dua rangkap tu.. hehe.. -admin

1 comment:

Syahadah_Aziyati said...

syukran cik admin..
pantun khas utk program NSK..
tapi syang coz xda gambar permaisuri..