Tuesday, March 30, 2010

Nisa' River Camping-unforgettable experience !



Allah berfirman bermaksud: “Dan (ingatlah) ketika Tuhan kamu memberitahu: ‘Demi sesungguhnya. Jika kamu bersyukur nescaya Aku akan tambah nikmatKu kepada kamu, dan demi sesungguhnya, jika kamu kufur ingkar sesungguhnya azabKu amatlah keras”. (Surah Ibrahim, ayat 7).

Bertemakan ‘ku hargai, KasihMu, selesai sudah Nisa River Camping anjuran Nisa WP di Kem Nurlaman Bestari, Sg Tua.Pelbagai reaksi dari peserta dan ajk setelah bersama hampir 2 hari dengan berbagai aktiviti, Alhamdulillah, kem ini memberi ruang ahli nisa’ berkenal lebih rapat dan mencuba aktiviti baru bagi meningkatkan stamina. Antaranya kami berpeluang berkayak menggunakan rakit yg ditampung oleh pelampung besar.
Lihat sahaja gambar-gambar kami!



Sesi tazkirah pula menyelitkan perlunya rasa syukur dilafazkan oleh kita setiap masa dan ketika .Bermacam-macam nikmat telah kita terima, apakah kita masih tidak tahu menghargai Kasih Allah s.w.t. Kadangkala Allah masih terus memberi nikmat, walaupun kita tidak mengikut perintahNya.Subhanallah….



River Treasure Hunt juga memberi banyak pengisian bermanafaat disamping aktiviti yang merapatkan ukhuwah. InsyaAllah, kita jumpa di masa akan datang…


Sesiapa yang terlepas peluangmenyertai camping ni, tunggu pengumuman program dari kami ye!

No comments: