Tuesday, April 21, 2009

Taklimat Nisa Indoor Games


Pada 19 April yg lalu, bertempat di Dewan Surau Mutakim, Taman Melati. satu sesi taklimat dan gathering peserta-peserta Nisa' Indoor Games yang akan mewakili Wilayah Persekutuan, telah diadakan bermula jam 3 hingga 4.30 petang. Ianya telah dihadiri oleh seramai 20 orang peserta berserta Ahli Jawatankuasa.

Tujuan utama taklimat ini adalah untuk menerangkan undang-undang permainan kepada peserta dan seterusnya penyampaian kata-kata motivasi atau sokongan untuk pasukan Nisa' WP. Majlis dimulakan dengan ucapan wakil Nisa' WP, wakil Muslimat WP dan seterusnya sesi taklimat. Hadirin juga berpeluang mendengar kata-kata semangat sebagai Penutup daripada Pengarah Nisa' WP.

Secara keseluruhannya banyak penekanan telah diberikan dari sudut peri-pentingnya peserta menunjukan akhlak yang baik, semangat kerjsama berpasukan dan berusaha berlatih bersungguh-sungguh sepanjang tempoh sebelum perlawanan sebenar pada hari Sabtu akan datang ini. Di samping itu, peserta juga banyak diperingatkan berkenaan perkara menjaga hubungan dengan Pencipta melalui penjagaan ibadah dan memperbanyakkan berdoa, semoga ianya dapat sedikit-sebanyak membantu peserta untuk mengawal rasa gemuruh dan berasa lebih tenang di hari perlawanan.

Di akhir majlis, peserta dijamu makan petang di samping hidangan kek coklat yang sedap sebagai penghargaan buat peserta yang sanggup hadir petang itu.

Nisa' WP mengucapkan SELAMAT BERJAYA DAN SELAMAT MENEMPUH PENGALAMAN BARU DALAM NISA' INDOOR GAMES NANTI.

Pesanan buat ahli Nisa' yang tidak terlibat sebagai wakil, anda dialu-alukan hadir ke Dewan Jubli Perak Bangunan Sultan Salahuddin Abdul Aziz Shah,Shah Alam,Selangor untuk menyokong dan memeriahkan acara ini.. Program akan berlangsung dari jam 9 pagi hingga 6 petang. Berilah sokongan kepada pasukan dari WP di samping membeli-belah di gerai-gerai jualan yang akan dibuka. Peta ke lokasi program dilampirkan bersama.

No comments: